A márkáról: CO.DA.P

„Egy ötlet gyakran egy másikból pattan, csak úgy, mint az elektromos szikra."
/Friedrich Engels/

A CO.DA.P története nagyszerűen összefoglalható ezzel az aforizmával, annak fényében, hogy a vállalat sorozatos újításokkal biztosította a folyamatos fejlődést.

A ’60-as években Mr. Gaetano Cola fejéből pattant ki az a forradalmi ötlet, hogy új formában értékesítse a tejszínhabot. Az új élelmiszeripar és az aeroszol technológia ötvözéséből megszületett egy olyan új termék, mely sokrétűen használható volt. Ezzel megszületett az első tejszínhabspray Európában.

A folyamatos növekedési törekvések és a megszelídíthetetlen újítási vágy eredményeképpen a CO.DA.P UHT növényi habokkal bővítette a termékkínálatát. Köszönhetően a termék megkülönböztetésnek és az azt segítő értékesítési erőfeszítéseknek, a ’90-es évek elején a CO.DA.P uralta az európai piacot az UHT növényi habok terén, melyet a Hulala márkanéven forgalmazott.

A CO.DA.P egy olyan vállalat, melynek fő célja az, hogy maximálisan kielégítse a vásárlóit azáltal, hogy olyan magas minőségű termékeket kínál, melyek megfelelnek a piac elvárásainak. Mindig fogékony a piac jeleire és kész a változtatásra, annak érdekében, hogy kielégítse a hétköznapi vásárlók igényeit, ugyanúgy, mint a catering szegmens, az éttermek, a kávézók és a cukrászatok szakembereit.

Köszönhetően az értékesítési rendszernek és az üzleti partnereknek a CO.DA.P termékeit családok és szakemberek milliói használják több mint 60 országban világszerte.